Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонт на задно окачване - PowerFlex

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ремонт на задно окачване - PowerFlex

    Най-накрая свърших и тая работа. Оправих цялото задно окачване - тампони, шарнир на шенкела, тампони на стабилизиращата щанга.

    Днес навъртях доста километри и трябва да ви кажа, че това е друга кола - задницата не помръдва, не потропва, абе песен... Напук на очакванията ми не вози по-твърдо и по-некомфортно отпреди - доста се опасявах от това, явно е нямало защо.

    Малко снимки

    Полиуретановите тампони на малките щанги




    На долните носачи





    Задните шенкели с нови шарнири



    Ето малко инфо за тампоните

    http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3343.html

    Всичко ми струваше ~400 лева за полиуретановите тампони, 50 лева за рециклиране на шенкелите, 32 лева са двата тампона на стабилизиращата щанга, а труда е точно 309, 60 лева във Вантотрейд (с реглаж на заден мост).

    Това е. Адски съм доволен. 166-цата сега лежи на пътя по-добре и от чисто нова 159 - задницата се движи като по релси, не помръдва.
    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

  • #2
    Няма лошо в това което си направил...Така като гледам по снимките бая ражда имаш по носачите...това не е ли проблем??А що се отнася за тампоните които си сменил скоро се посъветвах с един приятел и ми обади цена от 40 лева (ремонтен комплект)

    Comment


    • #3
      Ей страхотна работа си свършил, ти твойта кола най-много си я глезиш
      landikar
      Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

      Comment


      • #4
        Тия тампони са вечни ! ! !
        sigpic We Dont Drive FasT,We JusT Fly Slowly ! ! ! http://www.metacafe.com/watch/1027834
        ex Alfa 166 2.0 T.Spark ex Alfa 156 2.0 T.Spark, ex Alfa 156 1.8TS Ауди А4 Авант ТДИ, BMW 7, Ауди А6 Т и др

        Comment


        • #5
          Пинко няма много общо с темата , но най-скоро си го правил. Тампоните от Хеед 91 ли ги взе и с поръчка ли става ? Ако е с поръчка колко време отнема особено за цял комплект? На 156цата мисля да и сменя всичките, омръзна ми през 5к километра нещо да почва да потропва. Въобще една пролетна ревизиа на окачването мисля да и направя .... пак
          Alfa Romeo 156 1.8 TwinSpark 1998

          Comment


          • #6
            Пинко, супер работа си свършил.
            Аз мисля да го направя това другия месец. Преди година на реглажа във Ванто ми казаха че тампоните на задни горни носачи си отиват, но за изцяло нови носачи трябваше да чакам месец и тогава оставих всичко за по-къно. За моя радост задницата не се отвори много. /1.9 градуса при макс допустимо отклонение 1.5/

            Вече е време за подмяна на доста тампони по задното окачване.
            на стабилизиращата щанга
            на задните горни носачи
            на амортисьорите.

            КГБ-то преди половин година ми каза за Powerflex-a но тогава не намерих кой да ми ги подмени и затова не ги поръчах

            Виждам че ти си свършил тази работа във Ванто, и искам да те питам по принцип ли го правят това или за теб са го направили по изключение. Аз съм ОК да си платя каквото трябва стига да знам че ще се наемат.
            Също така ти от къде купи тампоните. Аз видях в сайта на Powerflex че имат дилър в София.

            Да те питам и за тампоните на стабилизиращата щанга, от къде ги купи, защото в е-пер видях, че оригинално се продава цялата стаб.щанга заедно с тампоните, но според мен е луда работа за 2 тапмона за 40 лева да сменям цялата щанга за 250лв.

            Благодаря ти предварително за отговора

            П.С. Страхотна статия в AutoBild-a за Алфа денят в Серес.
            Алфа 166, 2.0 ТС 2001год.

            Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

            Comment


            • #7
              Скъпи колеги, след еднодневно скърцане отзад и 5 мин диагностика се оказа, че задните долни шарнирни втулки към шенкела (ябълковидните) са за смяна.Това добре, но те се продават заедно с шенкела, което по цени на Александър е - 2000лв- което определено за момента не ме устройва.В тази връзка искам да попитам дали се продават отделно въпросните втулки и въобще възможен ли е ремонт без да се налага да сменям(купувам) шенкел.
              P.S.
              Пиша в тази тема, тъй като Pinko споменава за "50 лева за рециклиране на шенкелите", което някак си ме грабна....
              Tks
              Alfa 156, 1.9 JTD
              Alfa 166, 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                Ако това не стане друг евтин вариянт е да се избият сегашните втулки и да си сложиш втулки от мерцедес. Те са същите, като оригиналните и са евтини.

                Comment


                • #9
                  Колега, много благодаря за тази информация - посъвзех се малко. Можеш ли да дайдеш повече детайли. Какъв модел Мерцедес.
                  Alfa 156, 1.9 JTD
                  Alfa 166, 2.4 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Просто влизаш в някой магазин за такива части и казваш, че искаш скърцащи втулки за мерцедес. Вече там ти си знаеш колко броя и т.н.
                    Спокойно колата ти няма да скърца докато я караш, не се подвеждай по името

                    P.S. Не ти препоръчвам да си на място, когато ще махат старите втулки за да сложат новите, защото гледката е много грозна и ще те боли душата, като гледаш как ги махат Лично моите, така бяха закрепени, че трябваше с чук да се избият. Но виж, това е вариант ако отпадне това с рециклирането.

                    Comment


                    • #11
                      От очиларка чаркове трябват. Аз го направих това упражнение преди две седмици и те просто са същите няма значение, че се водят за Мерцедес. Трябва да развием подобна тема за части по окачването, защото скоро ме принудиха да купувам нови предни долни носачи за 450лв. при положение, че имах за смяна едни глупави втулки, които на всичкото отгоре си мислех че имам (джамбазина дето ми продаде колата ми ги даде уж като аванта) но те се оказаха за Капа или поне така ми каза майстора. То и аз си видях, че влизат прекалено свободно де, а по принцип трябва да се набият, макар че в първия момент, понеже съм схванат в ръцете, на шублер ги гледам еднакъв диаметър че имат. Цял ден обикалях из Пловдив да ги търся и не успях да намеря, а майстора през това време звъни и дава зор да поръчвал носачи, щото "не можел той да ми държи колата разчепатена и вдигната на крика 3 дни докато ги открия".
                      166 2.4 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Колега, дай детайли - в кой сервиз го прави това чудо, колко пари и т.н.
                        Alfa 156, 1.9 JTD
                        Alfa 166, 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Сервиза се казва "Авто 100" в Ягодово. Мога да кажа че ми взе доста евтино за работата - смяна на предни долни носачи, тампони на стабилизилащата щанга, "скърцащата" втулка на шенкела, реглаж и смяна на маслото - и ми поиска 100лв. за работа
                          166 2.4 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Re: ремонт на задно окачване - PowerFlex

                            Първоначално публикувано от pinko
                            Най-накрая свърших и тая работа. Оправих цялото задно окачване - тампони, шарнир на шенкела, тампони на стабилизиращата щанга.

                            Днес навъртях доста километри и трябва да ви кажа, че това е друга кола - задницата не помръдва, не потропва, абе песен... Напук на очакванията ми не вози по-твърдо и по-некомфортно отпреди - доста се опасявах от това, явно е нямало защо.

                            Малко снимки

                            Полиуретановите тампони на малките щанги




                            На долните носачи





                            Задните шенкели с нови шарнири



                            Ето малко инфо за тампоните

                            http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :3343.html

                            Всичко ми струваше ~400 лева за полиуретановите тампони, 50 лева за рециклиране на шенкелите, 32 лева са двата тампона на стабилизиращата щанга, а труда е точно 309, 60 лева във Вантотрейд (с реглаж на заден мост).

                            Това е. Адски съм доволен. 166-цата сега лежи на пътя по-добре и от чисто нова 159 - задницата се движи като по релси, не помръдва.
                            Още ли се държат тампоните?!
                            Интересува ме колко струва шипинга до БГ, защото въобще не я виждам в страните до които пращат. И също за колко време пристигат, защото средата на месеца ще пътувам до Германия и се чудя дали да си ги поръчам до хотела там или по-добре до БГ. Другият вариант е Powerflex, но там май са им малко несериозни вносителите....
                            2014: Deutschland über alles

                            Comment


                            • #15
                              Тия тампони и фтулки от къде се купуват и лесно ли се набиват или по някакъв специален начин.Мисля сам да си направя ремонта.После да я закарам само на реглаж.И дали има някакви по тънки варианти да си ги намеря тия тампони.Тук в добрич искат да ми продават целите носачи защото тампони само не се предлагали и ако имало щели да са калпави.
                              Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                              Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                              Comment

                              Working...
                              X